Välkommen,Welkom,Welcome

onsdag 10 december 2014

Lucka 10 en bild på ditt favorit plagg just nu

Mitt favorit plagg just nu är det samma som jag har släpat med mig de senaste året..en himmels blå tunika i från Maison Scotch med silver pärlor vid halsen..jag har haft den på mig många gånger det senaste året och jag tycker så mycket om den! Den påminner mig om en himmel på en sommar dag och jag blir glad av den där tunikan...
Jag ser, när jag bläddrar i mina foton att den där tunikan har hängt med många gånger i foton(även i lucka 2!!! :-D)
Här tunikan och hunden Shaggy:

Här tunika med kompisen Tara( hmmm vi kör verkligen USA pose här hahaha)

Här tunikan med chicken and wafels ( lucka 2):

Jo tunikan och jag har varit med om en hel del...
Lust att läsa om mer älskade klädesplagg  ? Kolla dagens bidrag i Emily Dahls julkalender www.emilydahl.se 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar